Nowości
Igły do wełny Pony  komplet 3szt.
Igły do wełny Pony komplet 3szt.
9,20 zł
zestaw
Pompon sztuczny melanżowy 10cm
Pompon sztuczny melanżowy 10cm
6,00 zł
szt.
Pompon melanż 10cm
Pompon melanż 10cm
6,00 zł
szt.
Producenci
Prokonsumencki

FAQ
  1. W jaki sposób zamawia się włóczki w sklepie Ewool?

    Na początku należy wybrać produkt, który nas zainteresuje, następnie należy dodać go do swojego koszyka, w którym później będziemy mogli go z łatwością znaleźć. Ostatnim krokiem jest oczywiście złożenie zamówienia i dokonanie płatności. Klienci, którzy są zarejestrowani mają możliwość sprawdzenia statusu realizacji swojego zamówienia. Więcej informacji na ten temat mogą Państwo znaleźć na stronie 'Jak kupować'.

  2. W jaki sposób mogę zapłacić za swoje zamówienie?

    Macie Państwo możliwość zapłacenia na trzy różne sposoby, którymi jest klasyczny przelew bankowy, za pobraniem lub przelew online.

  3. Na jakim obszarze dostarczane są wasze włóczki?

    Nasz sklep oferuje Państwu szybką i bezproblemową dostawę naszych włóczek na terenie całej Polski. Niestety nie istnieje możliwość wysyłania zamówień za granicę.

  4. Czy kolor zamawianego produktu jest identyczny w rzeczywistości?

    Staramy się, aby kolory naszych włóczek miały taki sam kolor, jaki jest prezentowany na stronie internetowej naszego sklepu. Należy jednak brać pod uwagę, że kolor wygląda inaczej w zależności od nośników mobilnych lub komputerów i jego nasycenie może się nieznacznie różnić.

  5. Jaki jest koszt i czas dostawy mojego zamówienia?

    Wszystko zależy od tego jaką formę dostawy Państwo wybierzecie podczas składania swojego zamówienia. Realizacja zamówienia, razem z dostarczeniem produktu powinna wynosić od 2-7 dni roboczych, na co również ma wpływ wybrana płatność i rodzaj dostawy. Więcej informacji możecie Państwo znaleźć na dedykowanej podstronie.

  6. Co oznacza certyfikat Oeko-Tex?

    Jest to certyfikat, który przyznawany jest produktom w pełni ekologicznym. Wyroby takie nie posiadają wtedy żadnych sztucznych substancji, które mają zły wpływ na zdrowie człowieka, między innymi: pestycydy, metale ciężkie lub barwniki, które powodują alergie.

  7. Jak długo będzie realizowane moje zamówienie na włóczki bawełniane do szydełkowania?

    Jeśli płatność była zrealizowana przelewem, bądź online, zamówienie jest wysyłane od razu po zaksięgowaniu pieniędzy. Realizacja zamówienia wynosi z reguły od 2-7 dni roboczych. Więcej informacji na ten temat mogą Państwo znaleźć pod tym adresem.

  8. Co w sytuacji, gdy otrzymam uszkodzoną paczkę?

    W razie jakichkolwiek problemów tego typu, prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym sklepem, w celu rozwiązania i wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.

  9. Jakie produkty można znaleźć w ofercie firmy Ewool?

    W ofercie naszego sklepu możecie znaleźć Państwo włóczki dziecięce, flowers, cieniowane, bawełniane do szydełkowania lub na kocyki i pledy. Oferta sklepu jest bardzo szeroka, dlatego zachęcamy, aby zajrzeli Państwo także na dodatkowe podstrony, na których można znaleźć jeszcze więcej ciekawych produktów.

  10. Jak wygląda u was kwestia zwrótów, reklamacji oraz odstąpienia od umowy?

    Reklamację może złożyć każdy konsument w momencie, kiedy produkt okaże się wadliwy. Odstąpić od umowy również możecie Państwo w czasie 14 dni kalendarzowych, bez podania przyczyny. Więcej informacji można znaleźć na dodatkowych podstronach zamieszczonych poniżej:

  11. Mam pytania dotyczące włóczek, jak można się z wami skontaktować?

    W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny na numer 600-240-634 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00, lub mailowy na shop@ewool.pl

Newsletter
Dołącz do grona subskrybentów i uzyskaj kupony rabatowe, informacje o promocjach i nowościach. Proszę o zapoznanie się z polityką prywatności przed wyrażeniem zgody.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl