- Kursy wideo
- Blokery do skarpet
- Dla zdrowia
- Gadżety
- Kleje
- Literatura
- Pomysł na prezent
- Kordonki
- Sznurki
- Włóczki ręcznie farbowane
- Włóczki z cekinami
- Włóczki według nazwy
- Włóczki według składu
- Włóczki według metrażu
- Włóczki cieniowane
- Włóczki dziecięce
- Włóczki na chusty
- Włóczki na czapki
- Włóczka na kocyki i pledy
- Włóczki na maskotki
- Włóczki skarpetkowe
- Włóczki na swetry
- Włóczki NAKO
- Akcesoria do torebek
- Akcesoria dziewiarskie
- Bazy ze sklejki
- Guziki
- Oczy, rzęsy i nosy do maskotek
- Pompony sztuczne
- Nowości
11,25 zł
Cena regularna:
12,50 zł
11,25 zł
Cena regularna:
12,50 zł
9,68 zł
Cena regularna:
11,00 zł
12,32 zł
Cena regularna:
14,00 zł
9,68 zł
Cena regularna:
11,00 zł
16,63 zł
Cena regularna:
18,90 zł
9,68 zł
Cena regularna:
11,00 zł
16,63 zł
Cena regularna:
18,90 zł
9,68 zł
Cena regularna:
11,00 zł
16,63 zł
Cena regularna:
18,90 zł
9,68 zł
Cena regularna:
11,00 zł
19,53 zł
Cena regularna:
21,70 zł
-
W jaki sposób zamawia się włóczki w sklepie Ewool?
Na początku należy wybrać produkt, który nas zainteresuje, następnie należy dodać go do swojego koszyka, w którym później będziemy mogli go z łatwością znaleźć. Ostatnim krokiem jest oczywiście złożenie zamówienia i dokonanie płatności. Klienci, którzy są zarejestrowani mają możliwość sprawdzenia statusu realizacji swojego zamówienia. Więcej informacji na ten temat mogą Państwo znaleźć na stronie 'Jak kupować'.
-
W jaki sposób mogę zapłacić za swoje zamówienie?
Macie Państwo możliwość zapłacenia na trzy różne sposoby, którymi jest klasyczny przelew bankowy, za pobraniem lub przelew online.
-
Na jakim obszarze dostarczane są wasze włóczki?
Nasz sklep oferuje Państwu szybką i bezproblemową dostawę naszych włóczek na terenie całej Polski. Niestety nie istnieje możliwość wysyłania zamówień za granicę.
-
Czy kolor zamawianego produktu jest identyczny w rzeczywistości?
Staramy się, aby kolory naszych włóczek miały taki sam kolor, jaki jest prezentowany na stronie internetowej naszego sklepu. Należy jednak brać pod uwagę, że kolor wygląda inaczej w zależności od nośników mobilnych lub komputerów i jego nasycenie może się nieznacznie różnić.
-
Jaki jest koszt i czas dostawy mojego zamówienia?
Wszystko zależy od tego jaką formę dostawy Państwo wybierzecie podczas składania swojego zamówienia. Realizacja zamówienia, razem z dostarczeniem produktu powinna wynosić od 2-7 dni roboczych, na co również ma wpływ wybrana płatność i rodzaj dostawy. Więcej informacji możecie Państwo znaleźć na dedykowanej podstronie.
-
Co oznacza certyfikat Oeko-Tex?
Jest to certyfikat, który przyznawany jest produktom w pełni ekologicznym. Wyroby takie nie posiadają wtedy żadnych sztucznych substancji, które mają zły wpływ na zdrowie człowieka, między innymi: pestycydy, metale ciężkie lub barwniki, które powodują alergie.
-
Jak długo będzie realizowane moje zamówienie na włóczki bawełniane do szydełkowania?
Jeśli płatność była zrealizowana przelewem, bądź online, zamówienie jest wysyłane od razu po zaksięgowaniu pieniędzy. Realizacja zamówienia wynosi z reguły od 2-7 dni roboczych. Więcej informacji na ten temat mogą Państwo znaleźć pod tym adresem.
-
Co w sytuacji, gdy otrzymam uszkodzoną paczkę?
W razie jakichkolwiek problemów tego typu, prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym sklepem, w celu rozwiązania i wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
-
Jakie produkty można znaleźć w ofercie firmy Ewool?
W ofercie naszego sklepu możecie znaleźć Państwo włóczki dziecięce, flowers, cieniowane, bawełniane do szydełkowania lub na kocyki i pledy. Oferta sklepu jest bardzo szeroka, dlatego zachęcamy, aby zajrzeli Państwo także na dodatkowe podstrony, na których można znaleźć jeszcze więcej ciekawych produktów.
-
Jak wygląda u was kwestia zwrótów, reklamacji oraz odstąpienia od umowy?
Reklamację może złożyć każdy konsument w momencie, kiedy produkt okaże się wadliwy. Odstąpić od umowy również możecie Państwo w czasie 14 dni kalendarzowych, bez podania przyczyny. Więcej informacji można znaleźć na dodatkowych podstronach zamieszczonych poniżej:
-
Mam pytania dotyczące włóczek, jak można się z wami skontaktować?
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny na numer 600-240-634 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00, lub mailowy na shop@ewool.pl