Producenci
Promocje
Włóczka Flowers 259 1000m
Włóczka Flowers 259 1000m
40,30 zł 36,27 zł
szt.
Włóczka Fabel Drops 103 kolor niebiesko - szary
Włóczka Fabel Drops 103 kolor niebiesko - szary
9,60 zł 8,64 zł
szt.
Włóczka Fabel Drops 107  kolor niebieski
Włóczka Fabel Drops 107 kolor niebieski
9,60 zł 8,64 zł
szt.
Włóczka Forever Alize 376 kolor jasny turkusowy
Włóczka Forever Alize 376 kolor jasny turkusowy
5,20 zł 4,68 zł
szt.
Włóczka Sal Abiye Alize 28  kolor różowy
Włóczka Sal Abiye Alize 28 kolor różowy
15,50 zł 13,95 zł
szt.
Włóczka La Passion Amber 232  kolor kremowy
Włóczka La Passion Amber 232 kolor kremowy
7,80 zł 7,02 zł
Włóczka La Passion Amber 80  kolor turkusowy ciemny
Włóczka La Passion Amber 80 kolor turkusowy ciemny
7,80 zł 7,02 zł
szt.
Włóczka La Passion Amber 30  kolor czarny
Włóczka La Passion Amber 30 kolor czarny
7,80 zł 7,02 zł
szt.
Włóczka Angora Gold Simli Alize 571 beżowy
Włóczka Angora Gold Simli Alize 571 beżowy
11,20 zł 10,08 zł
szt.
Włóczka Baby Wool Gazzal 829 ecru
Włóczka Baby Wool Gazzal 829 ecru
7,90 zł 7,11 zł
Włóczka Baby Wool Gazzal 813 niebieski
Włóczka Baby Wool Gazzal 813 niebieski
7,90 zł 7,11 zł
szt.
Włóczka Kristal Kartopu 732 fioletowy
Włóczka Kristal Kartopu 732 fioletowy
8,30 zł 7,47 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: shop@ewool.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. 1 Maja 13/9, 16-100 Sokółka , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: shop@ewool.pl lub drogą pocztową na adres ul. 1 Maja 13/9, 16-100 Sokółka .

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. 1 Maja 13/9, 16-100 Sokółka

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Newsletter
Dołącz do grona subskrybentów i uzyskaj kupony rabatowe, informacje o promocjach i nowościach. Proszę o zapoznanie się z polityką prywatności przed wyrażeniem zgody.
{nocache:e0506e9e7eee89157a61d9fe653b4356#0}
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl